Ara que ja coneixeu bé a Hundertwasser us proposem que inspirats en les característiques
de la seva obra elaboreu logotips en col.laboració amb les escoles participants.
de la seva obra elaboreu logotips en col.laboració amb les escoles participants.
El departament de màrqueting del museu fa aquesta demanda per tenir un disseny de
logotip fet per a infants coneixedors del nostre polifacètic autor, el qual s’inclourà als tríptics
i plànols del museu.
logotip fet per a infants coneixedors del nostre polifacètic autor, el qual s’inclourà als tríptics
i plànols del museu.
Elaborarem quatre logotips emprant una tècnica per a cada un: retoladors, guixos, témperes i colors.
Així podrem veure quin acabat ens agrada més.
Així podrem veure quin acabat ens agrada més.
Cada un estarà fet entre quatre autors (quatre escoles) perquè estaran dividits en quatre
sectors. Cada bocí representarà un dels principals elements de la seva obra: cebes,
concèntrics, cares i espirals.
sectors. Cada bocí representarà un dels principals elements de la seva obra: cebes,
concèntrics, cares i espirals.
A
|
B
|
C
|
D
|
Així, cada logotip estarà fet amb una mateixa tècnica i inclourà quatre elements diferents.
Cada escola farà un dels elements i mitjançant l’ordre que estableix la taula que teniu a
continuació, enviarem el bocí a la propera escola (mirar d’esquerra a dreta). Sempre
treballarem el mateix element alhora però amb tècniques diferents.
continuació, enviarem el bocí a la propera escola (mirar d’esquerra a dreta). Sempre
treballarem el mateix element alhora però amb tècniques diferents.
Anirem ajuntant els trossos a mida que els rebem fins a tenir sencer el logotip final.
Treballarem amb paper de dibuix mida A3 orientat horitzontalment.
Treballarem amb paper de dibuix mida A3 orientat horitzontalment.
ORGANITZACIÓ:
ELEMENTS
| ||||
TÈCNICA
|
Espirals
8 a 18 gener
|
Concèntric
29 a 12 febrer
|
Cebes
25 febrer a 12 març
|
Cares
22 març a 5 d’abril
|
PEÇA 1
Retoladors
|
ÀGUEDA
|
COLOMA
|
BALDIRI
|
DURAN
|
SECTOR
|
A
|
B
|
D
|
C
|
PEÇA 2
Témperes
|
BALDIRI
|
DURAN
|
ÀGUEDA
|
COLOMA
|
SECTOR
|
B
|
A
|
C
|
D
|
PEÇA 3
Guixos/ pastels
|
DURAN
|
BALDIRI
|
COLOMA
|
ÀGUEDA
|
SECTOR
|
D
|
C
|
A
|
B
|
PEÇA 4
Colors i pilot
|
COLOMA
|
ÀGUEDA
|
DURAN
|
BALDIRI
|
SECTOR
|
C
|
D
|
B
|
A
|
Començarem totes les escoles dibuixant espirals seguint aquestes orientacions:
1.Dividir el full de dibuix DINA3 en quatre parts
2.Mirar a la taula el sector que ens ha tocat: A,B,C o D.
3.Orientarem el full horitzontalment per fer la nostra proposta artística.
4. Fer el logotip
5. Enviar la peça acabada a l’escola que ha d’elaborar concèntrics per tal que el pugui continuar.
Repetirem aquestes passes fins a acabar. D’aquesta manera, vosaltres rebreu la part del logotip que
representa espirals d’un altre centre i afegireu amb la mateixa tècnica la part que representa
concèntrics i així successivament.
representa espirals d’un altre centre i afegireu amb la mateixa tècnica la part que representa
concèntrics i així successivament.
Quan tingueu les quatre peces, podeu penjar al bloc el resultat i enviar al museu l’original.
Tindreu les adreces a disposició.
Serà així com els quatre logotips es faran alhora i també viatjaran alhora. Us imagineu el resultat?
Pot ser ben divertit!
Pot ser ben divertit!
Per tal d’arribar a aquest ambiciós objectiu necessitem fer un calendari.
Us proposem aquestes dates:
Us proposem aquestes dates:
ESPIRALS
Realitzar del 8 al 18 de gener
CONCÈNTRICS
Realitzar entre el 29 i el 12 de febrer
CEBES
Realitzar el 25 de febrer i el 12 de març
CARES
Realitzar entre el 22 de març i el 5 d’abril
ADRECES PER FER ENVIAMENTS DELS LOGOS I CORREUS ELECTRÒNICS DE LES AULES
C/Margarita Comas s/n.
Alaior 07730
Illes Balears
Cicle Inicial. Escola Santa Coloma
(ZER La Cerdanya)
(ZER La Cerdanya)
Avinguda Rita Casamitjana s/n.
Ger 17539
Girona
Grup de 1r. Escola Baldiri Reixac.
C/Olot s/n (dins recinte del Parc Güell)
Barcelona 08024
Grup de 2 n Ceip Castll de Santa Àgueda
Avinguda Son Morera s/n
07750 Ferreries- Menorca
Illes Balears
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada